Forum "Willys-Jeep Club Polska" **WILLYS-JEEP CLUB POLSKA** Forum kolekcjonerów zabytkowych alianckich pojazdów militarnych i grup rekonstrukcyjnych z 2 Wojny Światowej
Witam
Mam nastęujący problem.
Przy wysokich temperaturach po wyłączeniu silnika gdy chcę odpalić go ponownie po paru minutach nie chce zaplić. Po dłuższej przerwie silnik zapala.
W czym może być problem?
Witaj ! Przyczyną przegrzania silnika moze być : cewka zapłonowa , rozdzielacz (przerwa ,nadpalony przerywacz ), zamknięty " na amen " termostat . Pozdrawiam Roman
Post został pochwalony 0 razy
- Wysłany: Wto 14:14, 25 Lut 2014
Roman
Uczeń Willysowy
Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Witam
Mam nastęujący problem.
Przy wysokich temperaturach po wyłączeniu silnika gdy chcę odpalić go ponownie po paru minutach nie chce zaplić. Po dłuższej przerwie silnik zapala.
W czym może być problem?
Jak już inni koledzy radzili, w pierwszej kolejności sprawdź aparat zapłonowy (przerwa na przerywaczu, kondensator). Przy ekstremalnie wysokich temperaturach pod maską przyczyną problemów z odpalaniem mogą też być "korki gazowe", tworzące się (wskutek odparowania benzyny) w pompie paliwowej i przewodach paliwowych.
Witaj ! Przyczyną przegrzania silnika moze być : cewka zapłonowa , rozdzielacz (przerwa ,nadpalony przerywacz ), zamknięty " na amen " termostat . Pozdrawiam Roman
Sorry, ale autor wątku nie pytał o przyczyny przegrzania silnika, tylko o problemy z uruchomieniem gorącego silnika Poza tym, czy mógłbyś mi wytłumaczyć w jaki sposób cewka zapłonowa albo rozdzielacz (pomijając źle ustawiony kąt wyprzedzenia zapłonu) mogą doprowadzić do takiego przegrzania?
Pozdrawiam, W.
Post został pochwalony 0 razy
- Wysłany: Pon 20:13, 07 Kwi 2014
Roman
Uczeń Willysowy
Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Masz rację Kolego coś mi się pop......Te porady które staram sie dawać wynikają nie z nauki teoretycznej lecz z praktyki no i czasem jest wpada. Żle usawiony rozdzielacz(luzy na osi,nadpalony przerywacz) powoduje iż silnik pracuje na innych parametrach niż mu to fabrycznie wyznaczono . Cewka gdy zmieni swe parametry też potrafi dać ,,popalić,, aby znaleść przyczynę awarii silnika (teoretycznie jest wszystko: iskra prąd<<wali że konia zabije ,, a silnik niechce chodzić). Powiadam jeszcze raz moje wiadomości pochodzą z praktyki . Dzięki za zwrócenie uwagi .Pozdrawiam Roman
Miałem podobny problem.. można spróbować odizolować przewód paliwa od pompy do gaźnika taka izolacja piankowa jak stosuje się w hydrauliczne. Paliwo może się skraplacz w przewodzie od wysokiej temperatury. Widziałem to na zdjęciach Willysów w prasie zagranicznej. Kolejny problem może być związany z nietrzymaniem paliwa przez pompę. Zmodernizowalem to w swoim jeepie i przeszło. Pozdrawiam
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach