Forum "Willys-Jeep Club Polska" **WILLYS-JEEP CLUB POLSKA** Forum kolekcjonerów zabytkowych alianckich pojazdów militarnych i grup rekonstrukcyjnych z 2 Wojny Światowej
Skoro już padło takie pytanie na forum, to też miałbym prośbę, potrzebuje kilka wymiarów przednie części ramy. Byłbym bardzo wdzięczny jakby ktoś potrafiłby mi pomóc, dla was to chwila roboty a dla mnie ogromna pomoc przy renowacji ramy. W załączniku przesyłam rysunek na którym wszystko dokładnie widać oco mi chodzi.
Acha, chodzi o ramę Willysa, nie Forda.
[link widoczny dla zalogowanych]
wymiar:
A-odległość od mocowania grilla do początku przedniego wieszaka resora.
B-wysokość ramy nad przednim wieszakiem
C-odległość od początku ramy do środka otworu ( może być też odległość od końca wieszaka)
D-wysokość na jakiej znajduje się otwór
E-średnica otworu
F-odległość od końca ramy do przedniego wieszaka
G-kąt ścięcia ramy ( może być tez odległość od początku ścięcia do końca)
H-wysokość od którego zaczyna się to ścięcie
Na pierwszy rzut oka rozpoznasz ją po belce między podłużnicami, do której mocowana jest atrapa. Willysowa ma owalny kształt, a fordowska patrząc z góry/przodu prostokątny.
Post został pochwalony 0 razy
- Wysłany: Czw 17:47, 02 Lip 2009
zborekp
Młodszak Willysowy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
W takim razie mam Forda a nie Willysa...
Jeszcze 2 pytania:
1.Gdzie powinna być tabliczka z nr ramy
2.Jakie są różnice zewnętrzne pomiędzy Fordem GPW a Willysem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zborekp dnia Czw 17:48, 02 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
- Wysłany: Pon 19:18, 13 Lip 2009
motodoktor
Krasnal Willysowy
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Jeżeli to rzeczywiście Fordowska rama to numer powinien być wybity od góry na lewej podłożnicy ramy miedzy zderzakiem a tuż przed łapą silnika
A co do różnic to jest ich całe mnóstwo przede wszystkim rama (prostokątna belka, kwadratowa podstawa pod karabin, brak przedostatniej poprzeczki, poprzeczka wygięta w trójkąt z otworami, podstawa pod akumulator z dużym otworem z góry, podłożnice ramy od wewnątrz są prawie całkowicie zabudowane, przedni zderzak ma oprócz otworu na korbę jeszcze 2 dodatkowe po bokach, konce resorów Fordowskich mają kształt rombów, co do budy to tu masz kilka informacji [link widoczny dla zalogowanych] , różnic jest całe mnóstwo, polecam dobra lekturę, książki, manuale, google.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach